Marketingul mobil este o piata care, pe plan local, "nu poate decat sa creasca tot mai mult". Insa aceasta piata - evaluata in prezent la circa 7 milioane de euro - are in continuare nevoie de educare si sufera la nivel de incredere: "s-a facut foarte mult spam" si au fost dezvoltate multe aplicatii doar de dragul "sa facem ceva frumos", nu pentru a oferi experiente utilizatorilor, crede Alex Putineanu, seful Mobile Works, agentie de marketing mobil nou infiintata in cadrul grupului de publicitate Lowe.
Alex Putineanu a discutat cu HotNews.ro despre cum se prezinta piata locala de marketing mobil si care sunt conditiile ca aceasta sa creasca
Grupul Lowe a lansat agentia specializata in marketing mobil Mobile Works, condusa de Alex Putineanu, la mijlocul lunii februarie. Agentia lucreaza deja pentru clienti ai grupului Lowe si ofera servicii de strategie, planificare, creatie si implementare de campanii de comunicare pe platforme mobile. Alex Putineanu spunea, in momentul lansarii, ca decizia grupului de a lansa o astfel de agentie "vine in contextul in care piata locala de mobile marketing este intr-o continua expansiune, numarul smartphone-urilor fiind in crestere, iar ratele de utilizare ale mobisite-urilor si ale aplicatiilor mobile sunt tot mai ridicate".
Rep.: Cat de mare e interesul companiilor sa-si faca marketing pe mobil acum, la inceput de 2012, in Romania? E o piata unde se spune deja de cativa ani ca "intram in anul mobile marketingului", dar unde grosul bugetelor de comunicare merge in continuare spre TV, iar pe segmentele "noi" de piata cuvantul de ordine pare a fi, acum, social-media.
Alex Putineanu: Interesul e mare, nevoie exista. Din fericire, de anul acesta deja clientii sunt proactivi si zic "vrem ceva si pe mobil". Nevoia exista datorita canalului, care e foarte eficient. Unii clienti din pacate nu stiu inca acest lucru