Oamenii nu vor fi niciodata multumiti de salariul pe care il au. Din acest motiv, ca angajator, poate fi mult mai eficient sa arati ca iti apreciezi angajatii in alte feluri, si nu adaugand zerouri la salariu, sunt de parere cei doi traineri ai Institutul
"Angajatii apreciaza mai mult "trofeele" pe care le obtin decat banii pentru ca acestia sunt cheltuiti repede si nu iti lasa nicio amintire. Altfel, chiar daca primesti o bucata de hartie din partea managerilor pe care scrie 'Multumesc', te poate motiva mai mult decat cativa bani in plus", a declarat Mark Matheis, trainer al Institutului Disney.
Matheis, care in cei peste 18 petrecuti in Disney a livrat peste 1.200 de programe de training, spune ca majoritatea managerilor se pricep la a puncta lucrurile gresite pe care le fac angajatii si mai putin pe cele bune. El a mai subliniat faptul ca aceasta incurajare continua a micilor succese ale angajatilor contureaza, in final, o cultura a succesului.
De-a lungul conferintei, care a durat o zi, Matheis impreuna cu colegul sau Dennis Frare, de asemenea trainer la Institutul Disney, au interactionat cu cei prezenti in sala spunand povesti, punand intrebari si recompensandu-i cu jucarii Disney. Potrivit acestora, cea mai buna metoda de a invata este sa ii inveti, la randul tau, pe ceilalti. De aceea, sfatul pe care trainerii l-au dat participantilor a fost sa se intoarca la birourile lor si sa povesteasca colegilor ce au auzit.
Lucrand in industria entertainmentului, cel mai important pentru Disney este sa obtina si satisfactia angajatilor, nu numai a clientilor.
"Am intrebat odata un manager dintr-o companie de IT cum se numesc angajatii sai si acesta mi-a raspuns ca se numesc unitati si ca, pe de alta parte, clientii sunt utilizatori. Pe scurt, compania era vazuta ca un loc unde niste unitati livreaza niste servicii catre utilizat