Consumatorii de media au o asociatie care sa-i reprezinte, astfel incit sa poata intra in dialog cu televiziunile. Telespectatorul are ocazia sa incerce sa isi spuna parerea despre grilele de programe.
Asociatia Consumatorilor Media
Culorile televizorului sau sint foarte proaste, ar vrea sa-l schimbe. Oricit de proaste ar fi, Mihai Badau, unul dintre fondatorii Asociatiei Consumatorilor de Media, vede cu ochiul liber manipularile, felul de a redacta partinitor al jurnalistilor de la ziare, radiouri si televiziuni.
De aceea, incearca sa impartaseasca ceea ce a observat si sa constientizeze un val de activism impotriva manipularilor media. Badau este asistent universitar la Jurnalism - Hyperion si realizatorul unei emisiuni privind manipularea prin media la MixFM. Abia in teste, Asociatia are un singur defect. E formata din tineri care stiu bine sa aprinda artificii si focuri de paie.
Asociatia vrea
Consumatorii de media s-au hotarit sa-si faca auzita vocea printr-o asociatie. Fiecare a avut o nemultumire, o frustrare fata de un ziar, un radio sau o televiziune si fiecare a injurat impreuna cu nevasta, in fotoliu. De acum, consumatorul este persoana juridica, exista.
Asociatia vrea sa fie prezenta in toate ipostazele existente pe piata actuala, de la a consulta publicul in privinta politicii audio-vizualului, a evolutiei pietei si a legislatiei mass-media, la a interveni in toate domeniile asupra carora consumatorii de media doresc sa se faca auziti (sex, violenta la TV, obiectivitatea informatiei, publicitate).
Vocea colectiva e ambitioasa
Asociatia este o voce colectiva prin care cititorii de presa scrisa, ascultatorii si telespectatorii sa comunice opiniile membrilor Parlamentului, departamentelor guvernamentale, televiziunii publice si televiziunilor private, CNA-ului si altor institut