O campanie a unuia dintre producătorii de tampoane igienice tinde să revoluţioneze imaginea pe care aceste produse o au în ochii consumatorului şi să familiarizeze publicul cu ceea ce înseamnă perioada de menstruaţie, informează The Huffinghton Post. Astfel modalitatea în care tampoanele absorbante erau prezentate va suferi o modificare cromatică în reclamele Always.
Până în prezent, spoturile publicitare nu ne-au învăţat mai nimic despre ce înseamnă mai exact perioada de menstruaţie. Reclamele la produsele de igienă intimă transmiteau mesaje precum: în perioada "delicată" a lunii femeile iubesc să danseze şi sunt atrase de hainele albe, informează publicaţia citată. De acum încolo lucrurile se vor schimba, mai ales că noua campanie de marketing a celor de la Always a dărâmat barierele convenţionale în ceea ce priveşte acest subiect şi oferă detalii explicite despre utilitatea absorbantelor igienice, care au rolul de a absorbi sângele.
Dacă până acum acesta era reprezentat ca un lichid albastru pe absorbant, în noua campanie lichidul va fi unul de culoare roşie, asemănătoare sângelui. Această iniţiativă este văzută de specialiştii în marketing ca o "mişcare istorică în domeniul publicitar", notează publicaţia.
Deşi estimările din domeniu arată că o femeie foloseşte pe parcursul vieţii în jur de 168.000 de absorbante, publicitarii folosesc expresii şi imagini subtile pentru a evidenţia acea perioadă "delicată" din lună a unei femei, fără a menţiona nicăieri cuvântul sânge.
Specialiştii în comunicare publicitară explică pentru gândul că albastru este culoarea folosită de regulă în reclamele la acest tip de produse, ca o convenţie. Un pact între consumator şi producător, explică Florin Dumitrescu, expert în comunicare comercială.
"Aceeaşi culoare, albastru, este folosită şi la scutecele pentru copii şi la detergenţi având rolul de a t