Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul "Explore the Carpathian garden".
Potrivit Mediafax, brandul a fost lansat în prezenţa a câtorva sute de persoane, majoritatea români.
Lansarea imaginii şi logo-ului brandului a fost precedată de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care şi-a început recitalul cu două piese din repertoriul internaţional, "Lonely Shepherd" şi "El condor pasa". După acestea au urmat câteva doine, fără acompaniament, recitalul încheindu-se cu "Ciocârlia".
Muzica maestrului n-a mai reuşit de această dată să-i stoarcă lacrimi Elenei Udrea, cum s-a întâmplat cu un an şi jumătate în urmă, la un concert dintr-o catedrală din Stuttgart.
"În acest moment, nu cred că există o persoană mai emoţionată ca mine, mai mândră de cetăţenia ei şi mai încrezătoare în ţara pe care o reprezintă", a spus Udrea în discursul care a precedat lansarea brandului.
Ea a adăugat că brandul scoate în evidenţă tocmai ce are România mai frumos, mai interesant şi mai pur. ”România şi China sunt ţări cu tradiţii apropiate,” a mai spus Udrea, citată de Realitatea TV.
La lansarea brandului, pe scenă, alături de Udrea şi ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, au fost prezenţi foştii mari sportivi Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase.
În paralel, în jurul scenei, erau prezenţi câţiva tineri chinezi îmbrăcaţi în costume medievale, doi dintre ei purtând şi câte o coroană de genul celei cu care apare în picturi Ştefan cel Mare. Brandul a fost lansat cu ocazia zilei naţionale a României la Expoziţia Mondială 2010, organizată la Expoziţia Mondială de la Shanghai.
Ministrul Turismului, Elena Udrea, a lansat joi la Shanghai brandul turistic al României, cu sloganul "Explore the Carpathian garden".
Potrivit Mediafax, brandul a fost lansat în prezen