Cu o medie de mai mult de 1.300 de maşini pe lună, sectorul 6 este cel mai „productiv“. De la începutul anului până în prezent peste 25.216 de maşini parcate aiurea au fost ridicate de pe arterele Capitalei. Cele mai „periculoase“ zone sunt cele din jurul unităţilor şcolare.
În sectorul 1 s-au ridicat 5.231 de maşini din luna mai şi până acum. Cu o medie de mai mult de 1.000 de maşini pe lună, acest sector este cel mai periculos pentru şoferii bucureşteni. „S-au ridicat maşinile care blocau trecerile de pietoni, accesul în centrele de învăţământ şi centrele de asistenţă medicală“, a spus Cristina Dumbravă, purtătoarea de cuvânt de la primăria sectorului 1.
Primarul sectorului 2 al Capitalei, Neculai Onţanu, a dispus în aceste zile ridicarea maşinilor abandonate pe domeniul public în cartierele Colentina, Tei şi Pantelimon, pentru ca bucureştenii din zonă să aibă în curând alte 50 de locuri noi de parcare.
„De la începutul anului şi până acum au fost ridicate 285 de maşini abandonate şi urmează să se ridice alte 120 până la sfârşitul anului. Înainte de ridicare, proprietarii maşinilor sunt avizaţi şi dacă eliberează locul de parcare, nu li se mai ridică maşina“, a zis purtătorul de cuvânt al primăriei sectorului 2, Anatol Albu.
„De regulă, se ridică maşini de pe arterele principale precum Colentina, Moşilor, Mihai Bravu, Bulevardul Lacul Tei, zona Obor sau Pantelimon“, a mai spus acesta. Şoferii plătesc pentru recuperare 260 de lei, taxa pentru ridicarea şi transportul autovehiculelor, precum şi 180 de lei pentru fiecare zi de depozitare.
Unde se mai „saltă“ autovehicule
În sectorul 3 s-au ridicat 6.200 de maşini parcate neregulamentar de la începutul anului şi până acum. Statistica face din sectorul 3 unul dintre cele mai „periculoase“ pentru şoferii care parchează neregulamentar.
Numai pentru ridicare, transport