Lansarea paneuropeană a noilor modele Lancer Sportback şi Colt de către Mitsubishi Motors se face într-o modalitate complet neconvenţională, foarte spectaculoasă. Prin intermediul campaniei “On your mark”, compania niponă va livra 38 de autoturisme (câte un exemplar Lancer Sportback şi unul Colt) în 19 ţări europene.
Maşinile vor fi aduse cu elicopterul în toate locaţiile pe care participanţii la acest proiect le-au marcat pe o hartă interactivă. Şi românii, fani sau nu Mitsubishi, pot participa la campania originală a constructorului nipon, înregistrându-se pe site-ul www.onyourmark.ro. Participanţii pot alege să creeze un marcaj online sau unul real, într-o locaţie deja selectată pe harta interactivă, iar dacă vor câştiga, acela va deveni locul în care Mitsubishi Motors va livra unul dintre autoturisme. Marcajele reale pot fi vizualizate la www.onyourmark.ro, locul în care se va putea vedea, pe 29 noiembrie, şi momentul livrării maşinilor.
Campania „On your mark” are la bază un show de mare succes în Japonia. Gazda acestuia, Koichi „Krazy” Koga, îşi întâmpină vizitatorii ca pe nişte adevărate staruri, aceştia devenind ulterior piloţii protagoniştii a două jocuri extraordinare: Lancer Loop şi Colt Curling. (A.E.M.)
Lansarea paneuropeană a noilor modele Lancer Sportback şi Colt de către Mitsubishi Motors se face într-o modalitate complet neconvenţională, foarte spectaculoasă. Prin intermediul campaniei “On your mark”, compania niponă va livra 38 de autoturisme (câte un exemplar Lancer Sportback şi unul Colt) în 19 ţări europene.
Maşinile vor fi aduse cu elicopterul în toate locaţiile pe care participanţii la acest proiect le-au marcat pe o hartă interactivă. Şi românii, fani sau nu Mitsubishi, pot participa la campania originală a constructorului nipon, înregistrându-se pe site-ul www.onyourmark.ro. Participanţii pot alege să creeze un