Segmentul mașinilor ieftine și încăpătoare este tot mai bine reprezentat. Numai la actuala ediție a Salonului auto de la Paris au fost expuse trei modele realizate, mai mult sau mai puțin, după ”rețeta Logan”: Peugeot 301, Skoda Rapid și Seat Toledo. Peugeot 301
Noua berlină compactă dedicată piețelor emergente
Sursa: PEUGEOT Dacia Logan 2
Berlina low-cost primordială, ajunsă la a doua generație
Sursa: DACIA Peugeot 301
Butoanele care acționează geamurile electrice, amplasate pe tunelul median, în fața schimbătorului de viteze
Sursa: PEUGEOT Dacia Logan 2
Butoanele care acționează geamurile elecrice (față) au rămas pe consola centrală
Sursa: DACIA
Cât se poate de ieftin și încăpător. Și, în măsura în care asta nu subminează prima parte a conceptului, ancorat, totuși, în actualitate.
Aceasta este ”rețeta Logan”, copiată, tot mai des zilele acestea.
A doua generație a berlinei low-cost primordiale, prezentate la actuala ediție a Salonului auto de la Paris, a încercat să îndulcească puțin atmosfera austeră, caracteristică unei mașini ieftine, cu câteva ”bunătăți” precum sistemul de navigație integrat (cu ecran tactil!), ESP-ul, cruise-control-ul sau senzorii de parcare.
Au rămas în continuare și soluții ieftine, care, s-a apreciat, nu constituie o prioritate pentru clienți: vezi materialele plastice extrem de dure sau comenzile amplasate aiurea - claxon, butoane dedicate acționării geamurilor electrice.
La actuala ediție a Salonului auto de la Paris au fost prezentate trei modele realizate după ”rețeta Logan”: Peugeot 301, Skoda Rapid și Seat Toledo.
Nici unul nu se va putea bate cu Loganul pe partea de preț, dar asta nu pentru că producători n-ar fi încercat să reducă atât cât au putut (și considerat rezonabil) costurile.
Cel mai bu