Primăria trebuie să achiziţioneze serviciile de management pentru a atinge obiectivele stabilite în cadrul proiectului de informatizare a sistemului de transport în comun, numai că anunţul de licitaţie a fost deja contestat
Primăria Braşov a depus încă de anul trecut spre finanţare la Ministerul Dezvoltării un proiect privind informatizarea sistemului de transport în comun din municipiul Braşov, iar în luna aprilie 2013 acesta a fost semnat. Acum două zile, edilii au lansat licitaţia pentru achiziţionarea serviciilor de management de proiect, pentru a crea premisele necesare atingerii obiectivelor stabilite în cadrul proiectului „Managementul informatizat ai sistemului de transport în comun”. Această licitaţie ar trebui să se desfăşoare în condiţii de maximă urgenţă şi legalitate, astfel încât să fie evitate orice întârzieri sau cheltuieli neeligibile care s-ar putea datora unei implementări defectuoase a proiectului. Cu toate acestea, la nici 24 de ore de la publicarea anunţului pe SEAP o firmă a şi contestat documentaţia tehnică. Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, a precizat că, în momentul de faţă se verifică contestaţia, şi se vor lua măsuri de remediere a documentaţiei, dacă este cazul. Valoarea serviciului de management este estimată la aproape 490.000 de lei.
În total, proiectul are o valoare de 31.596.105,53 lei, din care 20.333.319,63 milioane lei asiguraţi prin Programul Operaţional Regional.
Controlori cu scannere
Proiectul va permite taxarea călătorilor prin sistem e-ticketing, pe baza de cartelă magnetică, respectiv în autobuze vor fi aparate care validează călătoria automat la urcarea în autobuz. Conform proiectului, în 30 de staţii vor fi instalate automate de vânzare a cardurilor de călătorie ce pot fi „încărcate” cu un anumit număr de călătorii. Controlorii ar urma să fie şi ei dotaţi cu s