Fie ca vrem, fie ca nu - tehnologia mai da si ea rateuri. Si asta se intampla cand volumele mari si cererea pentru anumite produse sunt excedentare sau cand o banala piesa care se defecteaza joaca un rol decisiv in hotararea de a duce produsul intr-un service autorizat.
In Romania sunt zeci poate chiar sute de astfel de service-uri ale tuturor marilor branduri prezente pe plan local care se ocupa atat de asigurarea unei bune functionari in timpul perioadei de garantie cat si post-garantie - contracost. Dar la cat se poate ridica pretul interventiei pe un anumit dispozitiv defect? Acest lucru am incercat sa-l aflam de la specialistii in domeniu, intr-o analiza Wall-Street.ro.
In mod normal, in cazul in care un produs este in garantie, service-ul trebuie sa preia solicitarea clientului si sa o rezvolve in termenul legal, clientul fiind scutit de plata interventiei. Situatia se schimba in momentul in care produsul depaseste termenul garantiei.
Orice produs iesit pe usa fabricii dispune de un termen de 5 ani de suport tehnic de la orice vendor (producator - n.red), ceea ce se traduce prin asigurarea pieselor de schimb pe parcursul acestei perioade. Asadar, pe langa garantia tehnica oferita de producator (12-24 luni), clientul poate beneficia, indiferent de producator, de o garantie suplimentara de trei ani - separata de garantia tehnica - prin intermediul careia va putea primi piese de schimb pentru un anumit produs.
Una din gamele de produse cu rulaj foarte mare sunt laptop-urile, care pot intampina probleme de functionare.
Placa de baza si display-ul, cele mai costisitoare componente Atat placa de baza cat si ecranul unui laptop sunt doua din cele mai costisitoare componente care se regasesc pe un astfel de dispozitiv.
“Display-ul unui laptop si placa de baza a acestuia sunt cele mai scumpe componente, putand ajunge sa reprezinte circ