La final de stagiune, Opera Naţională Bucureşti a propus, în două concerte-spectacol succesive, Turandot de Puccini, sub bagheta dirijorului Tiberiu Soare, în rolurile principale evoluând soprana Sorina Munteanu (excelentă sub aspect vocal) şi tenorul turc Efe Kislali (un glas baritonal, frumos, dar „înghiţit“ printr-o emisie deficitară), apoi Mariana Zverkova (din Bulgaria), excesiv de stridentă şi tenorul Kiss Attila, cam insuficient pentru un asemenea rol. (...)
Alături de aceştia – o distribuţie omogenă, alcătuită din s Publicitate olişti tineri cu voci de calitate, în parte conduse cu o frazare adecvată, remarcându-se, de această dată, soprana Crina Zancu, surprinzător de expresivă şi sensibilă în Liu, personaj abordat şi de Irina Iordăchescu, mai delicată şi poetică, başii Marius Boloş sau Horia Sandu, corecţi în personajul Timur, un trio „al miniştrilor“ echilibrat şi ca sonoritate (Cristian Mogoşan, Florin Simionca, Valentin Racoveanu), corul impresionant (pregătit de decenii de un adevărat maestru – Stelian Olariu) şi orchestra care a sunat chiar strălucitor şi dens, ceea ce dovedeşte că… se poate. (...)
Articolul integral îl puteţi citi în ziarul nostru, Viaţa medicală.
La final de stagiune, Opera Naţională Bucureşti a propus, în două concerte-spectacol succesive, Turandot de Puccini, sub bagheta dirijorului Tiberiu Soare, în rolurile principale evoluând soprana Sorina Munteanu (excelentă sub aspect vocal) şi tenorul turc Efe Kislali (un glas baritonal, frumos, dar „înghiţit“ printr-o emisie deficitară), apoi Mariana Zverkova (din Bulgaria), excesiv de stridentă şi tenorul Kiss Attila, cam insuficient pentru un asemenea rol. (...)
Alături de aceştia – o distribuţie omogenă, alcătuită din s Publicitate olişti tineri cu voci de calitate, în parte conduse cu o frazare adecvată, remarcându-se, de această dată, so