TiriacAuto, cea mai extinsa retea locala de dealeri, care reprezinta noua marci de automobile, a inaugurat primul showroom comun Mitsubishi si Hyundai in Bucuresti si mizeaza pe o noua strategie de vanzari: angajatii ies pe teren in cautare de client.
Aceasta este cea de-a doua si ultima investitie planificata de companie pentru anul 2010, dupa cea de la Cluj, unde a deschis un complex integrat Hyundai si Ford.
Cei 14 dealeri care compun reteaua nationala TiriacAuto isi desfasoara activitatea in peste 65 de locatii mono-brand sau multi-brand, de tip 2 S sau 3 S (showroom, service si spare parts/ piese), asigurand o acoperire national.
Strategia pe care o va aborda anul acesta reteaua TiriacAuto consta in “infiintarea unei echipe de vanzari in teren, care va trebui sa mearga la clientii persoane juridice si sa le prezinte oferta, intrucat foarte putini oameni mai fac o vizita la showroom”, a spus Silviu Docan, directorul general TiriacAuto.
Noul showroom Mitsubishi si Hyundai, situat in cartierul Berceni, are o suprafata desfasurata de aproximativ 1.200 mp. Showroom-ul se afla in apropierea celor doua service-uri Mitsubishi si Hyundai din zona, operate de M Car Distribution si, respectiv, Romcar Motors.
Locatia ofera si serviciul Auto Avantaj, prin care pot fi comercializate autovehicule noi prin metodele trade-in si buy back, implementat recent la nivelul intregii retele nationale de distributie si service TiriacAuto.
M Car Distribution, companie a grupului TiriacAuto, este cel mai important distribuitor Mitsubishi din Romania. La ora actuala, peste 33% din masinile noi vandute de Mitsubishi in Romania si peste o treime din piese si accesorii sunt comercializate prin intermediul M Car Distribution.
Romcar Motors, companie a grupului TiriacAuto, s-a desprins in anul 2002 de Romcar, reprezentantul Ford p