Din 20 ianuarie 2011, femeile din România vor avea o nouă televiziune la dispoziţie, TLC, postul din portofoliul Discovery Communications fiind inclus mai întâo în pachetul de bază al companiei UPC.
Reprezentanţii Discovery Networks au anunţat, marţi, într-o conferinţă de presă, că televiziunea de divertisment pentru femei TLC va fi lansată în România pe 20 ianuarie 2011. Postul va fi disponibil, iniţial, în pachetul de bază analogic şi digital al companiei UPC.
Citeşte şi:
Un canal de televiziune exclusiv românesc în Italia
Lansarea în România a televiziunii TLC, un post din portofoliul Discovery Communications, a fost anunţată în cadrul unei conferinţe de presă de către Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală, şi Ada Roseti, Channel Director România, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Discovery Networks Europa Centrală.
TLC, unul dintre cel mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite, este o televiziune de divertisment, având ca public ţintă femeile cu vârsta cuprinsă între 25 şi 49 de ani. Programele TLC sunt bazate pe realităţile cu care ele se confruntă în fiecare zi, dar şi experienţe extraordinare şi poveşti autentice.
Românii nu se mai dezlipesc de televizor
Postul TLC va fi disponibil în pachetul de bază analogic şi digital UPC România, începând cu data de 20 ianuarie 2011, urmând ca distribuiţia să fie lărgită în funcţie de interesul partenerilor de cablu şi satelit. Grila de programe TLC va fi alcătuită în concordanţă cu preferinţele telespectatorilor români, compania plănuind să lanseze şi vânzări de publicitate pe acest post.
Lansarea televiziunii TLC în România are la bază un studiu care s-a desfăşurat pe şase pieţe europene - România, Polonia, Rusia, Italia, Suedia şi Norvegia.
"Studiul a încercat să vadă cum îşi definesc femeile din aceste ţări propria fem