În această categorie, imaginea contează, iar asta se vede cel mai bine la cele două modele, unde detaliile pot face diferenţa Italienii au stat mereu bine la capitolul design, în timp
În această categorie, imaginea contează, iar asta se vede cel mai bine la cele două modele, unde detaliile pot face diferenţa
Italienii au stat mereu bine la capitolul design, în timp ce rigoarea fabricaţiei germane a fost paşaportul pentru modelele de succes din clasa maşinilor premium. Războiul între cei doi constructori durează de ceva timp, armele fiind aproximativ aceleaşi. Adică, design atrăgător, mai pregnant la italieni, motorizări puternice, materiale de calitate, spaţiu suficient pentru o tânără familie şi, nu în ultimul rând, preţuri competititve.
Nu vă aşteptaţi de la o compactă premium să vă răsfeţe cu habitaclu de mari dimensiuni ori portbagaj gata să primească valizele a cinci inşi, pentru că o să fiţi dezamăgiţi. Şi atunci de ce să-mi cumpăr aşa ceva? Oricum, nu pentru chestii practice, ci pentru a ieşi din multitudinea de posesori de Golf, Astra sau Focus.
Ce uimeşte la Alfa 147 este designul, mai mult decât actual, peste care aproape că nu şi-au pus amprenta cei şapte ani de când a fost lansată. Modelul a fost supus unei operaţiuni de restilizare, linia exterioară fiind ceva mai agresivă, chair dacă vechiul desen al caroseriei nu era chiar deloc îmbătrânit.
Design atrăgător chiar şi după 7 ani
Alfa 147 a fost concepută, cum altfel, pe baza trecutului sportiv al firmei, iar pentru a doua generaţie, echipa Italdesign a dorit să-i ofere o personalitate aparte pentru înfrunta adversari de temutm precum Audi A3, BMW seria 1sau Volvo C 30.
Partea frontală a maşinii a fost redesenată în intregime. Capota motorului are o linie descendentă, iar grila centrală este poziţionată vertical şi este încadrată de prizele de aer orizontale