De astăzi, ARBOmedia are un departament nou care se va ocupa de toate vânzările de publicitate on-line ale grupului, ARBOinteractive. Mai mult, regia va vinde publicitate pentru platfoma
De astăzi, ARBOmedia are un departament nou care se va ocupa de toate vânzările de publicitate on-line ale grupului, ARBOinteractive. Mai mult, regia va vinde publicitate pentru platfoma socială, Hi5
ARBOinteractive, cea mai nouă divizie on-line a regiei de advertising ARBOmedia, va opera de astăzi toate vânzările de publicitate pe internet ale grupului.
Separarea s-a realizat ca urmare a unor schimbări de management şi business la nivel european a companiei. ARBOinteractive va prelua la nivel european programele on-line ale companiei-mamă din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Germania, Rusia şi Turcia şi plănuieşte să îşi extindă activităţile în Bulgaria şi Ucraina. Afacerile companiei pe întreaga Europă vor fi conduse de către Marcin Wozniak, Managing Director la ARBOinteractive Europa, în timp ce în România noua divizie va fi controlată de către Călin Rotăruş.
Acesta nu a putut face o estimare a cotei de piaţă în urma acestei separări pentru că "nu ne interesează doar banii sau share-ul. Ne interesează calitatea produselor pe care le oferim utilizatorilor". Silviu Ispas, directorul general ARBOmedia, va conduce tot de astăzi ARBOmedia şi se va ocupa de vânzarea de publicitate pentru cele 42 de publicaţii pe care regia le deţine în portofoliul de presă scrisă, printre care site-ul cotidianului "Evenimentul zilei".
Hi5 va fi tradus în limba română
Prima "mutare" pe piaţa on-line din România a ARBOinteractive este vânzarea de publicitate pentru platforma socială Hi5. "Internetul evoluează şi are forme de exprimare proprii. Platformele sociale (social networkingul) sunt un fenomen important care îşi face loc şi în România şi pe care ne vom bază