Mircea Sandu i-a „urecheat“ pe oficialii din Ghencea, transmiţându-le că „Steaua e un club ca oricare altul“. În realitate însă, la noi, Steaua nu e un club ca oricare altul, iar ce poate întâmpla la meciul cu Chelsea (marţi, ora 21.45, TVR1, Digi Sport 1, Dolce Sport 1) dovedeşte acest lucru.
Pe lângă faptul că e cea mai galonată formaţie din România, Steaua e şi cea mai iubită echipă de fotbal de la noi, ajungând să depăşească inclusiv naţionala la capitolul popularităţii! Acest lucru s-a şi văzut în ultima perioadă: Bourceanu şi compania au fost susţinuţi de 50.655 de spectatori în turul cu Legia Varşovia, asistenţă de care tricolorii n-au avut parte nici cu Ungaria, nici cu Turcia!
Acest capital uriaş de simpatie a devenit o sursă importantă de finanţare pentru campioana Ligii I. Chiar dacă roş-albaştrii au fixat preţuri foarte mari pentru confruntarea cu Chelsea – cel mai ieftin tichet e cel de 20 de euro, iar cel mai scump de 150 de euro -, marţi-seară vor fi foarte puţine locuri goale pe „Arena Naţională“.
În condiţiile în care s-au dat deja vreo 40.000 de bilete, Steaua are asigurate 2,2 milioane de euro, iar suma poate ajunge chiar la 2,5 milioane, în cazul în care confruntarea cu trupa lui Mourinho va fi „sold-out“.
Bonus generos de la UEFA
La încasările de la meci se poate adăuga şi bonusul acordat de forul european. Cu câteva zile înainte de startul partidelor din grupele Ligii Campionilor, UEFA a anunţat că va recompensa o victorie cu un milion de euro, iar o remiză cu 500.000 de euro.
Astfel, într-o singură zi, roş-albaştrii pot produce vreo 3,5 milioane de euro. E suma pe care alte grupări din Liga I o cheltuie de-a lungul unui sezon întreg!
Au şi cele mai mari cheltuieli
Campioana Ligii I e pe locul 1 la capitol încasărilor, îns