Daca 2011 a fost un an al planificarii, al multor propuneri care insa nu s-au materializat, in schimb,
anul acesta, clientii au avut mai mult curaj si au facut ceea ce si-au propus, a declarat pentru Wall-
Street.ro, Alina Damaschin, directorul general al agentiei de comunicare Rogalski Grigoriu Public
Relations.
Compania lucreaza pentru aproximativ 16-18 companii care au peste 30 de branduri in portofoliu.
“Anul trecut a fost unul al planificarilor, al multor propuneri care nu fost insa finalizate integral. Dar, anul acesta clientii si-au urmarit obiectivele si planurile initiale, am implementat ce am propus la inceputul anului, nu au mai existat taierile de bugete din 2011, nu au mai fost amanari. Clientii au fost curajosi si ce si-au propus sa faca au realizat. Chiar a crescut numarul de initiative si campanii, ceea ce este un semn pozitiv si imi da o sentiment bun si pentru 2013. Este un optimism care a revenit si in starea lor de spirit, si in bugete”, a explicat managerul companiei.
Stagneaza sau cresc cu pana in 10% anul acesta Agentia de comunicare Rogalski Grigoriu Public Relations va inregistra anul acesta o cifra de afaceri similara cu cea de aproximativ 800.000 din 2011 sau va creste cu pana in 10%. De asemenea, compania va avea o marja de profit de 10-15%. Anul trecut, agentia a inregistrat un profit net in jurul a 140.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
Rogalski Grigoriu Public Relations este o agentie fondata in 2007, compania facand parte din Tempo Creative Group, grup de comunicare condus de Eliza Rogalski, care anul trecut a avut o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro.
Agentia are 13 angajati si lucreaza cu clienti care provin in general din patru domenii: financiar, medical, tehnologie si bunuri de larg consum.
Printre clientii companiei se numara Regina Maria, Siemens Romania