Piaţa de contact centers şi viitorul ei vor fi analizate, joi, la conferinţa "Mediafax Talks about Future of Contact Centers", organizată de Agenţia de presă Mediafax în parteneriat cu Asseco SEE la hotelul Athenee Palace Hilton, sala Le Diplomat, începând cu ora 9.30.
La conferinţă vor fi prezenţi următorii lectori: Radu PUCHIU - Secretar de Stat în cadrul Cancelariei Primului Ministru, Mircea LUPEA - Advanced Infrastructure Systems Manager Asseco SEE Romania, Matija PAVELIC - Head of Voice Solutions, Asseco SEE Croaţia, Ovidiu SECELEANU - Networking Business Unit Manager HP Romania, Marcin GRYGIELSKI - Territory Manager Eastern Europe, Interactive Intelligence, Daniel POPESCU - Partner Technical Advisor, Microsoft. Conferinţa va fi moderată de Lucian MÎNDRUŢĂ, Creative Marketing Manager, Mediafax Group.
Odată cu avansul tehnologiei, companiile devin din ce în ce mai dependente de Centrele de contact pentru a se ocupa de clienţii lor. Companiile învaţă repede că serviciile sunt cheia pentru atragerea şi menţinerea consumatorilor, ceea ce duce la creşterea afacerii şi la profit. Centrele de contact au cel mai important rol în cele mai competitive industrii (financiar-bancar, asigurări, telecom, retail, outsourcing), unde există un focus puternic pe atragerea si fidelizarea clienţilor într-un mod optim şi eficient din punct de vedere al resurselor implicate.
În 2012 piaţa românească a centrelor de contact a continuat ritmul susţinut de creştere atingând pragul de 200 milioane de euro, conform ultimului studiu Frost & Sullivan. România a devenit una dintre destinaţiile de top pentru externalizarea centrelor de contact, fiind clasată pe locul 9 în lume şi locul 3 în Europa din punct de vedere al atractivităţii investitorilor.
Potrivit estimărilor Confederaţiei Europene pentr Centre de Contact (ECCCO), industria centrelor de contact va înregi