Organizatorii campaniei speră că vor reuşi să crească numărul donatorilor de sânge prin acordarea unor câştiguri. Campania „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea” va avea doi câşti-gători în judeţul Mureş. Centrul Regional de Transfuzie Sanguină Mureş pare să fi găsit soluţia pentru a creşte numărul donatorilor de sânge, altfel mereu în scădere, de la an la an. Pentru aceasta, conducerea Centrului s-a inspirat din strategia de marketing a marilor firme, care organizează concursuri şi tombole cu premii, pentru a-şi atrage clienţi sau pentru a-i fideliza pe cei existenţi. Astfel, mureşenii care sunt dispuşi să doneze sânge vor avea parte de premii surpriză, prin tragere la sorţi.
Ideea le-a aparţinut iniţiatorilor campaniei, Asociaţia Jurnaliştilor Donatori de Sânge din judeţul Maramureş, în parteneriat cu Asociaţia Centrelor de Transfuzie Sanguină din mai multe judeţe ale ţării, care au decis încă de la începutul acestei luni să demareze o campanie de stimulare a donării de sânge, numită „Picătură cu picătură sângele tău, secundă cu secundă viaţa mea”.
Premii de minimum 100 de lei
Pentru aceasta, ei benficiază de sprijinul unei importante companii multinaţionale. Campania se va încheia în 20 mai. Cei care vor să doneze sânge vor avea la dispoziţie un
chestionar pentru completat, urmând ca la finalul campaniei să aibă loc tragerea la sorţi a premiilor. „Vor fi câte doi câştigători din fiecare judeţ participant, iar premiile vor fi de minimum 100 de lei pentru fiecare. Dorim să implicăm cât mai multe societăţi în această campanie, pentru ca valoarea premiilor să crească”, a precizat Doina Macovei, coordonatoarea campaniei. Mureşenii care donează sânge primesc oricum şapte tichete de masă în valoare de 8,31 lei fiecare, scutire de la serviciu sau de la şcoală în ziua efectuării donării şi o reducere de