Vocea României a fost urmărită de peste 2,3 milioane de telespectatori din întreaga țară. Surpriza de sâmbătă a fost Național TV care a ajuns pe locul trei, pe publicul urban și cel comercial, depășind Kanal D.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor de sâmbătă, pe intervalul show-ului muzical de la Pro TV.
NAȚIONAL.Vocea României a fost urmărită pe Pro TV de 2,3 milioane de persoane din întreaga țară, în timp ce al doilea clasat, Antena 1 a avut puțin peste un milion de telespectatori pe minut. Național TV s-a plasat pe locul al treilea, cu o medie de 800.000 de telespectatori, la o distanță confortabil de Kanal D. Televiziunea fraților Micula a avut programat un reality show, Iubire interzisă.
URBAN.Show-ul a ținut în fața televizoarelor 1,4 milioane de persoane de la orașe în fiecare minut de emisie. Al doilea loc a fost al Antenei 1, care a difuzat Întâlnire explozivă, un film de acțiune cu Rom Cruise și Cameron Diaz, urmărit de 509.000 de persoane.
COMERCIAL.Pro TV a avut 853.000 de telespectatori cu vârste între 18 și 49 de ani, iar postul Antena 1 a înregistrat o medie de 312.000 de privitori. Și pe publicul comercial Național TV a fost pe locul al treilea, cu o medie de 131.000 de telespectatori.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Vocea României a fost urmărită de peste 2,3 mi