La începutul anului, instituția care verifică modul în care s-au cheltuit banii publici în instituțiile din județ a făcut public raportul de activitate pe anul 2010. Mai multe instituții publice, printre care Direcția de Finanțe, Agenția de Ocupare a Forței de Muncă, dar și primării din județ au fost găsite cu nereguli contabile.
Astfel, la Direcția Generală a Finanțelor Publice controalele au constatat faptul că nu s-au extins verificările şi asupra altor impozite în urma constatării, prin Rapoartele de inspecţie fiscală parţială întocmite în scopul verificării deconturilor de TVA, a unor abateri cu consecinţe asupra altor obligaţii bugetare, sau nu s-a avut în vedere apariţia riscului de prescriere a dreptului de a stabili obligaţii fiscale în sarcina contribuabililor verificaţi.
La Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea s-a constatat că operaţiunile economice reprezentând diferenţele rezultate din reevaluarea clădirii şi terenului la finele anului 2010, în sumă de 148.000 lei au fost înregistrate eronat în contabilitate. Diferenţa rezultată din reevaluarea clădirii, înregistrată eronat la finele anului 2010, a fost corectată în luna ianuarie 2011, însă ea a afectat situaţiile financiare ale anului 2010.
La Direcția Sanitar Veterinară nu au fost calculate, înregistrate şi încasate penalităţi de întârziere, în sumă de 27.000 de lei, ca urmare a neîncasării la scadenţă a veniturilor aferente serviciilor prestate.
La Agenţia de Plăţi şi Intervenţie în Agricultură (APIA) au fost constatate abateri de la legalitate şi regularitate ce au necesitat valorificarea la nivelul ministerului, respectiv menţinerea pe funcţia de director a câte două persoane, plătindu-le salariile în mod nelegal.
Primăriile din CA Rosetti, Sf. Gheorghe, oraşul Babadag, municipiul Tulcea și-au fundamentat nerealist proiectele de buget ca urmare a nei