Un slogan extrem de folosit in anul 2012 spunea ca „ Daca nu esti online, nu existi!”. Acest lucru a determinat majoritatea afacerilor sa isi creasca prezenta in mediul online, atat prin eficientizarea website-urilor (ex: SEO) cat si prin prezenta in Social Media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, etc).
Toate aceste actiuni au avut un impact pozitiv, au crescut notorietatea companiilor si a brandurilor, generand in final o crestere a numarului de comenzi, implicit al vanzarilor – cel putin in cazul magazinelor online.
Internetul si prezenta in mediul online nu sunt suficiente in ziua de azi pentru a-ti eficientiza la maximum un business, de aceea prezenta si pe mobile fiind o lege nescrisa a unei afaceri de succes in 2013.
Chiar si asa, marea majoritate a clientilor companiilor care dezvolta aplicatii de mobile marketing isi doresc ca platind o suma mai mica sa reuseasca sa obtina platforme similare celor consacrate din strainatate, de tipul celei dezvoltate de Amazon.com.
„Clientii din Romania isi doresc platforme gen Amazon cu o investitie de (doar) cateva mii de euro, dar acest lucru nu este posibil. Cu o asemenea investitie este posibil sa ai o aplicatie pentru cresterea vanzarilor prin fidelizare, up-sell si cross-sell, care isi acopera costurile in cateva luni de zile – asta, bineinteles, in functie de planul de marketing implementat prin platforma respectiva”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Dan Damian (foto), managing partner in cadrul CevaDesign.ro, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori de platforme mobile din Romania.
Potrivit acestuia, implementarea unei platforme de Mobile Marketing poate costa in jur de 5.000 de euro, dar poate ajunge sa fie si de 2 sau de „n” ori mai mult in masura in care complexitatea dezvoltarii acesteia creste.
„Platforme complexe dar cu o interfata extrem de simpla - aici este de f