Pe 1 mai televiziunea de business The Money Channel implineste trei ani. La acest moment aniversar, Sorin Freciu, presedinte Divizie Business Media Realitatea-Catavencu, ne vorbeste despre evolutia postului, despre realizari, planuri de viitor, dar si despre momentele dificile. Ce ati pregatit, domnule Freciu, pentru telespectatorii The Money Channel cu ocazia acestei aniversari?
O zi speciala, cu un continut special, bazat pe o retrospectiva a celor trei ani de evolutie a postului The Money Channel. Incercam sa facem o paralela intre evolutia Romaniei in acésti ani si dezvoltarea The Money Channel. Cred ca aparitia acestui post a improspatat si a impulsionat radical informatia de business din Romania si cred ca si piata a reactionat foarte bine in acésti ani.
Sunteti printre cei care au facut parte din echipa chiar de la
lansarea postului.Spuneti-ne ce s-a schimbat in abordarea The Money
Channel din 2006 pana in prezent?
Daca in urma cu trei ani existau si voci reticente fata de succesul unui post de business in Romania, in ideea ca nu exista piata in tara noastra pentru un asemenea produs, viata ne-a demonstrat ca am avut dreptate cand am crezut in project. Astazi peste jumatate de milion de romani spun ca urmaresc The Money Channel si cateva zeci de mii spun ca este in topul preferintelor lor. Acesta este rezultatul sondajelor de opinie. Niciodata nu o sa stim cu exactitate cati telespectatori ne urmaresc pe minut pentru ca target-ul nostru e imposibil de identificat prin peoplemeter. Daca ne uitam la continut, postul a traversat demult perioada promisiunilor si a devenit ecranul de informare minut cu minut al target-ului de business din Romania. Este un post care provoaca piata si care cu siguranta nu mai poate fi ignorat.
Care sunt reactiile din mediul de business?
Varful nisei calitative din Rom