Iulian Comanescu: Pai prima intrebare e ce cauti tu cu inca o revista, draga Dana, pe piata si asa aglomerata de women glossy.
Revista cu care iese (azi) Dana Negrila e InStyle, de la Attica Media, concurentul grec al lui Antonios Liberis, iar piata e aglomerata rau. Acum doua zile s-a lansat Marie Claire. Dana Negrila e redactor-sef la InStyle si are un trecut imaculat compus din Unica, Beau Monde si Men’s Health
Dana Negrila: nu e chiar asa aglomerata
Dana Negrila: daca vorbim de reviste glossy licente
Dana Negrila: iar pe mine acestea ma intereseaza, in primul rind
Iulian Comanescu: Crezi ca face cititoarea vreo diferenta? Stie ca Unica e fara licenta si Glamour cu?
Dana Negrila: eu cred ca se vede know how-ul unei reviste care vine cu o licenta de afara
Iulian Comanescu: Crezi ca-l vad cititoarele?
Dana Negrila: si da, cred ca cititoarea mea va observa diferenta
Dana Negrila: poate nu neaparat constient
Iulian Comanescu: Unica, fara licenta, are un tiraj putin mai mare ca Avantaje, care e o revista cu licenta.
Dana Negrila: eu cred ca femeia din romania evolueaza
Dana Negrila: si percepe
Iulian Comanescu: Da, evolueaza.
Dana Negrila: sau incepe sa perceapa si micile diferente
Dana Negrila: care tin de calitatea editoriala
Dana Negrila: vizuala
Iulian Comanescu: Unica, Bolero, Look sunt inventii autohtone. Avantaje, Cosmo, Elle, Glamour, Joy etc. sunt cu licenta.
Iulian Comanescu: Nu e cam inghesuiala? intreb din nou. Printre astea cu licenta.
Dana Negrila: eu cred ca nu e inghesuita daca fiecare ne respectam segmentul de piata
CHESTII DE POZITIONARE
Iulian Comanescu: Asa. Care-i segmentul InStyle?
Dana Negrila: segmentul In S