Business Insider publică un clasament al celor mai urâte 18 companii din America. Printre ele, se numără mai multe bănci, companii aeriene, dar şi Facebook, care ocupă poziţia a 11-a.
Clasamentul a fost făcut pe baza indexului de satisfacţie a cumpărătorului american (ACSI), care evaluează calitatea produselor şi serviciilor accesibile consumatorilor de rând.
Iată clasamentul complet, alături de principalele nemulţumiri ale clienţilor respectivelor companii:
18. Bank of America (ACSI: 68/100)
- găseşte tot felul de modalităţi de a-şi taxa clienţii
- răspunde foarte greu cererilor clienţilor
- este pe locul 28 din 30 de bănci, în ceea ce priveşte încrederea americanilor
17. Blue Cross and Blue Shield (ACSI: 68/100)
- compania de asigurări de sănătate nu le spune clienţilor când schimbă preţurile
- e cel mai mic punctaj ACSI al companiei din ultimii şase ani
16. Aetna (ACSI: 67/100)
- angajaţii companiei de asigurări de sănătate nu completează reţetele suficient de repede
- serviciul de relaţii cu clienţii funcţionează defectuos
- este cea mai slab punctată companie de asigurări de sănătate din clasament
15. Dish Network (ACSI: 67/100)
- clienţii firmei de cablu se plâng că primesc facturi cu sumele greşite şi că serviciul de relaţii cu publicul funcţionează defectuos
- în 2009, a fost obligată să plătească 6 milioane de dolari, după ce şi-a indus în eroare clienţii prin tehnici de marketing
14. Cox Communications (ACSI: 67/100)
- clienţii companiei de cablu se plâng că serviciile sunt foarte lente şi sunt nevoiţi să plătească taxe suplimentare
13. Pacific Gas and Electric (ACSI: 67/100)
- compania care furnizează gaze naturale şi electricitate în California practică taxe foarte mari şi nu este eficientă
- în plus, con