Noua majoritate din Consiliul Local Braşov a amânat vineri dezbaterea a trei hotărâri care vizau derularea proiectului Centrului de dezvoltare şi cercetare aplicată „Transilvania Motorland”. Proiectul în sine sfidează bunul simţ şi demonstrează că pentru reprezentanţii PDL în frunte cu primarul George Scripcaru banul public rămâne un sac fără fund folosit discreţionar şi pe criterii de eficienţă inexistente. Astfel când sistemul de sănătate este la pământ, fiind în ultimii ani boicotat sistematic de către liderii PDL, mai ales cât s-au aflat la guvernare, când la învăţământ se mai acordă anual doar jumătate din suma prevăzută prin lege, când la Braşov un proiect de o importanţă deosebită precum cel al aeroportului a fost blocat timp de câţiva ani, negăsindu-se resursele necesare, iar locurile noi de muncă au devenit o raritate, proiecte de o îndoielnică utilitate precum pârtii de schi, săli de sport megalomanice şi extraordinar de scumpe sau piste de carting de 4,5 km estimate la peste 30 milioane de euro sunt imediat susţinute de pedelişti.
Astfel, ani de zile, fiica risipitoare a PDL, Elena Udrea, împreună cu primarul Braşovului George Scripcaru au tocat zeci de milioane de euro, mulţi dintre aceştia şi din contribuţiile din ce în ce mai greu de achitat făcute de braşoveni, în plină criză şi în situaţii de grave convulsii sociale, pe proiecte aproape inutile. Braşovenii ar trebui să înţeleagă că de ani de zile primarul Scripcaru le toacă taxele şi impozitele pe lucrări unde se cam pare că are anumite conexiuni si sfidând locurile de muncă ale braşovenilor, educaţia sau sănătatea acestora.
Practic, prin cofinanţarea pentru acest proiect sprijinit oficial de George Scripcaru, municipiul Braşov ar trebuie să ofere nu mai puţin de 34,9 milioane de lei, reprezentând 50% din valoarea eligibilă a investiţiei. Dar la această sumă tot din bugetul local ar treb