O aeronavă a companiei Tarom a fost întoarsă din drum, pe Aeroportul "Henri Coandă" Otopeni din cauza unui incident.
UPDATE: Surse din aviaţia civilă au declarat pentru Jurnalul Naţional că una dintre ipotezele luate în calcul ar fi că aeronava s-a lovit, la decolare, cu coada de pistă. Reprezentanţii Tarom au confirmat ulterior că, la decolare, partea din spate a fuselajului a lovit pista.
Avionul care plecase spre la 9.10 Madrid s-a întors la sol după aproximativ jumătate de oră de la decolare. Echipajul cursei a raportat apariţia unui zgomot în timpul procedurilor de decolare, iar comandantul aeronavei a decis preventiv întoarcerea pe aeroport, pentru deplina siguranţă a pasagerilor, conform procedurilor standard.
''Aeronava de tipul Boeing 737-300 va intra într-o procedurã de control amănunţit înainte de a fi reprogramatã la zbor. Toţi cei 78 de pasageri au fost debarcaţi în aeroport, unde li s-a asigurat asistenţă, în conformitate cu regulamentul EC261/2004 şi îşi continuă călătoria cu o altă aeronavă, care a decolat la ora 12.10'', se arată în comunicatul Tarom.
Însă, cazul avionului Tarom nu este unul singular. În ediţia on-line, BBC scrie că mai multe avioane Boeing 737-300S ar putea avea defectiuni similare. Vineri, un alt avion, al Southwest Airlines a prezentat aceleaşi simptome, aterizând de urgenţă la o bază militară din Arizona, SUA. Ca şi în cazul aeronavei Tarom, pasagerii au auzit un zgomot puternic, în cele din urma aeronava Southwest Airlines executând o aterizare de urgenţă, la baza militară mai sus menţionată. Potrivit oficialilor, la examinarea preliminară, s-a constatat apariţia unei crăpături de 1,5m pe fuselajul aeronavei. Nu au existat răniţi grav, însă un însoţitor de zbor a fost rănit usor.
Aeronava a fost retrasa din circulaţie şi trimisă la sediul NTSB (The National Transportation Safety Board) Washing