Noul model de clasă mare al constructorului nipon concurează cu mult mai titraţii Volkswagen Passat sau Opel Vectra Designerii niponi au reuşit să dea lovitura prin noul model de clasă
Noul model de clasă mare al constructorului nipon concurează cu mult mai titraţii Volkswagen Passat sau Opel Vectra
Designerii niponi au reuşit să dea lovitura prin noul model de clasă mare de la Mazda. Aceştia se pot lăuda cu una dintre cele mai bine proporţionate maşini din clasa sa.
Continuarea serialului din filmul "zoom-zoom" nu poate decât să mă bucure, pentru că încep să cred tot mai mult că japonezii ştiu să facă şi maşini frumoase, nu doar enervant de fiabile. Noua Mazda 6 împarte aceeaşi platformă cu noul Ford Mondeo, însă parcă la nivelul designului, dar şi al dinamicii, cele două modele par să nu fie "gemene".
Motorizări foarte economice
Acceleraţiile sunt foarte bune pentru o maşină de familie, la plecarea de pe loc poţi rupe aderenţa cu uşurinţă. Demarajul 0-100 km/h se face în 9,9 secunde, cam mult pentru un motor de 150 de cai putere, iar reprizele de depăşiri nu sunt fenomenale. Toate acestea au şi un punct bun, şi anume consumul de bun-simţ. Adică, 12 litri de benzină în oraş şi undeva pe la 7 litri în afară. Pentru a atinge cei 214km/h constructivi trebuie să ai ceva timp la îndemână şi o linie dreapă de şosea.
În traficul urban motorul este năbădăios, aşa că îţi ia ceva timp să te acomodezi. Aşa că, cine vrea un motor mai elastic şi uşor de strunit în oraş poate să se orienteze către dieselul de 140CP, iar doritorii de senzaţii tari să încerce propulsorul de 2,5 litri şi 170 CP. Acesta atinge "suta" în 8 secunde. Soluţia de mijloc pare să fie motorul de doi litri şi 147 CP, dar să nu se aştepte să fie o bombă pe şosea.
Ţinuta de drum, aproape de nota 10
Pe autostradă, Mazda 6 are un comportament excelent. Poţi c