Final Distribution, importatorul brandurilor Gerard si Delta si producatorul sistemului de jgheaburi si burlane Novatik se asteapta la afaceri in crestere cu 16% in acest an, la peste 5 milioane de euro, evolutie bazata in special pe introducerea si comercializarea de noi produse din portofoliu.
La nivelul anului trecut, Final Distribution a raportat afaceri de peste 4,5 milioane de euro.
Final Distribution a lansat pe piata un nou profil de tigla pentru acoperis, denumit Gerard Diamant, un produs din categoria premium in care isi pune mari sperante.
”Noul produs a fost lansat ca urmare a solicitarilor de pe piata, dar si a schimbarii comportamentului de consum al cumparatorului. Cu toate ca vanzarile pe segmentul premium nu au inregistrat scaderi semnificative in ultimii ani, clientii iau deciziile tot mai greu si doar dupa evaluarea unui numar semnificativ mai mare de oferte”, a declarat Dan Mircescu (foto), director general Final Distribution.
Rezultatele de vanzari pentru brandul Gerard din primul trimestru arata o crestere de peste 50% fata de aceeasi perioada a anului 2012, perspectivele pentru intreg anul fiind greu de previzionat.
“Tintim o crestere de 20% fata de anul precedent pentru tiglele Gerard, iar estimarile se bazeaza pe posibilitatea de a atrage noi segmente de piata prin extinderea gamei de produse implicate de lansarea profilului Diamant si prin extinderea teritoriala in zonele cu notorietate inca relativ redusa”, a precizat Mircescu. Citeste si:VikingProfil investeste 1 mil. euro in jgheaburi si burlane, dupa o crestere de 58% in 2010Ruukki estimeaza ca romanii au cumparat tigla de 75 mil. euro in 2010Tigla metalica: Miza pe restructurare
In Romania tigla Gerard este comercilizata prin intermediul unei retele nationale de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pen