Smartul de generaţie a treia şi viitorul Renault Twingo vor împărţi aceeaşi platformă şi vor fi prezentaţi oficial în 2015. Conceptul Twin’Run avansează lookul unui posibil Twingo RS, însă este exclus ca Renault-ul de serie să primească V6-le de 3.498 cc şi 320 CP de pe Megane Trophy.
Măsurile liliputane ale Renault-ului Twin’Run (3.680 mm lungime, 1.750 mm lăţime sau 1.970 mm distanţă între oglinzile laterale, 1.493 mm înălţime) sunt la nivelul unui Cinquecento, ecartamentul frontal având 1.522 mm, iar cel din spate 1.497 mm. Twingo în patru uşi şi omologul Smart Forfour au fost sugeraţi de un alt concept, dar de data aceasta unul electrificat, Renault Twin’z Concept (3,62 metri în lungime, 1,70 metri lăţime şi 1,50 metri înălţime). Modelul de serie Twingo 2015 va avea în prima fază, asemenea Smart, doar motorizări pe benzină, iar cutiei manuale i se va alătura o transmisie automată performantă cu dublu ambreiaj.
În baza alianţei Daimler-Renault-Nissan, sub capota viitoarelor modele Smart ForTwo Coupe şi Smart ForFour va exista un transfer de tehnologie dinspre francezi spre nemţi. Astfel, inovativul benzinar în trei cilindri supraalimentat prin turbo 0.9 TCe ar urma să primească cel puţin două trepte de putere şi va fi complicele caroseriei viitorului Twingo 2015. În prezent, unitatea 0.9 TCe cu 90 CP şi 135 Nm animă Renault Clio IV şi seria secundă Logan/Sandero. V6-le montat pe Renault Twin’Run ce stoarce o putere de 320 CP la 6.800 rpm şi un cuplu maxim de 380 Nm la 4.850 rpm îl transformă în cel mai iute derivat Twingo din istorie. Acesta reuşeşte o acceleraţie pe prima sută de km/h cu start de pe loc în 4,5 secunde, în vreme ce viteza maximă a fost limitată electronic la 250 km/h. Propulsorul vine împerecheat cu o cutie secvenţială SADEV în 6 rapoarte şi cu un diferenţial cu alunecare limitată ce îi conferă lui Twin’Run stabilitate şi tracţiune din p