Cand vezi trecand pe langa tine o masina al carei pret stii ca depaseste 35.000 de dolari, primul lucru la care te gandesti este ca cine are o astfel de masina, in mod sigur are si bani pentru ea. Asta pentru ca dupa ce ai cumparat o masina, trebuie sa o asiguri, trebuie sa o intretii si mai ales sa-i pui benzina. La acest lucru s-au gandit si cei de la Forbes, motiv pentru care au intocmit un top al masinilor pentru care taxele de intretinere, taxele de asigurare precum si cheltuielile pentru
Cand vezi trecand pe langa tine o masina al carei pret stii ca depaseste 35.000 de dolari, primul lucru la care te gandesti este ca cine are o astfel de masina, in mod sigur are si bani pentru ea. Asta pentru ca dupa ce ai cumparat o masina, trebuie sa o asiguri, trebuie sa o intretii si mai ales sa-i pui benzina.
La acest lucru s-au gandit si cei de la Forbes, motiv pentru care au intocmit un top al masinilor pentru care taxele de intretinere, taxele de asigurare precum si cheltuielile pentru combustibil sunt foarte mari.
Sumele estimate de analistii de la Forbes presupun o perioada de 5 ani, iar concluzia este una simpla: in cinci ani, cheltuiesti cu masina o suma de doua ori mai mare decat pretul la care ai luat-o.
Astfel, pe ultima pozitie se afla modelul Volkswagen R32, care are un pret de 32.990 de dolari, o taxa de asigurare de 11.919 dolari si costuri de reparatii si mentenanta de 4.114 dolari. In plus, celelalte cheltuieli incluzand benzina estimata la o suma de 17.884 de dolari, dau un total de 66.313 dolari in 5 ani.
Un alt model de la VW se afla o pozitie mai sus. Este vorba de Passat, care la un pret de 38.000 de dolari, are in 5 ani cheltuieli de 72.538 de dolari.
Daca va ganditi ca un model precum Impreza de la Subaru ar fi o afacere buna, mai ganditi-va odata. Impreza "mananca" in 5 ani mai mult de 72.000 de dolari, desi el a