numai că lor le place să se poarte altfel. Unii sunt deranjaţi de modul lor de a se manifesta, alţii îl consideră artă. Pentru ei şi pentru toţi cei care vor să se exprime liber s-a lansat a numai că lor le place să se poarte altfel. Unii sunt deranjaţi de modul lor de a se manifesta, alţii îl consideră artă. Pentru ei şi pentru toţi cei care vor să se exprime liber s-a lansat a doua ediţie a campaniei "Kartier 2006".
Termenul de "cultură urbană" a început să prindă rădăcini la noi în urmă cu patru ani. Tentaţia de a copia cam tot ce se întâmplă în străinătate şi-a pus amprenta şi asupra "culturii urbane", însă grupurile de cartier autohtone încearcă să depăşească această linie şi să o personalizeze, dându-i un aer românesc prin umor şi ironie. În seara aceasta, în club A, începând cu ora 17.00, se deschide oficial seria de evenimente dedicate acestui fenomen. Sunt aşteptate la întâlnire grupuri de hip-hop, break-dance, graffiti, rock şi folk stradal, electro. În premieră din acest an vor participa şi pasionaţi ai sporturilor extreme (skating, biking, rolling). "Poliţia spune că sunt înregistrate în jur de 400 de grupuri cu tentă infracţională, aceştia sunt mai zbuciumaţi, mai gălăgioşi, dealeri de droguri. Există în fiecare cartier grupuleţe. Mai liniştite, de hip-hop, sunt cu zecile", ne-a declarat coordonatorul de proiect Alexandru Horia. Ediţia din acest an îşi propune să ajute "cultura urbană" printr-o serie de manifestări care se vor întinde până în octombrie. Vor avea loc concursuri cu premii (1.000.000-2.000.000 - valoarea unui premiu) şi vor fi amenajate spaţii în parcuri, pe scene în aer liber sau în cluburi.
Autobuze vechi pentru spray-uri noi
Grafferilor li se vor pune la dispoziţie locomotive dezafectate şi autobuze scoase din uz. Deseori, oamenii apelează la cuvântul "golani" pentru a-i cataloga. Alexandru Horia e de părere c