Consiliul National al Audiovizualului (CNA) nu le-a permis jurnaliştilor să asiste la discuţiile cu reprezentanţii televiziunilor care s-au implicat în campania electorală pentru a discuta despre felul în care trebuie sa se desfasoare aceasta pe TV.
Forul care reglemtenteaza audiovizualul a ţinut ca discuţia cu reprezentanţii televiziunilor să fie una închisă, fară presă, scrie paginademedia.ro
Accesul presei a fost îngrădit de Răsvan Popescu, preşedintele CNA, care a spus că dacă jurnaliştii ar fi stat în sală, reprezentanţii televiziunilor s-ar fi temut să vorbească deschis despre problemele pe care le întâmplină în relaţia cu candidaţii de la alegerile locale.
Răsvan Popescu a promis că va vorbi după încheierea întâlnirii.
La campania electorală din acest an s-au înscris 238 de televiziuni şi 183 de radiouri, anunţând CNA că vor reflecta campania electorală. Printre posturile TV centrale care s-au angajat astfel să difuzeze gratuit emisiuni electorale se numără TVR, Antena 3, B1 TV, Giga TV, OTV, Realitatea TV, Digi 24, dar şi Taraf TV şi Etno TV.