Magazinul de electronice si electrocasnice Flanco din centrul comercial Sun Plaza a inregistrat vanzari de peste 870.000 de lei, in primele zile de la deschidere.
Astfel, magazinul a vandut, in ziua deschiderii, produse in valoare de 330.000 de lei, avand aproximativ 900 de clienti, potrivit unui comunicat al companiei, remis Ziare.com.
In primul weekend, numarul vizitatorilor s-a ridicat la 2.650, iar valoarea totala a produselor la peste 870.000 de lei.
"Valoarea medie a achizitiei s-a ridicat la 335 de lei, in topul produselor cumparate aflandu-se cuptoarele cu microunde, storcatoarele de fructe, aragazurile si masinile de spalat aflate in promotie", a declarat Lucian Mitran, director de vanzari la Flanco.
Cea mai mare pondere, din punct de vedere valoric, au avut-o electrocasnicele mari, care au reprezentat 35% dub totalul vanzarilor, urmate de televizoare.
Pentru primul an, Adrian Olteanu, directorul executiv al Flanco, se asteapta la vanzari totale de zece milioane de euro.
Magazinul de electronice si electrocasnice Flanco din centrul comercial Sun Plaza a inregistrat vanzari de peste 870.000 de lei, in primele zile de la deschidere.
Astfel, magazinul a vandut, in ziua deschiderii, produse in valoare de 330.000 de lei, avand aproximativ 900 de clienti, potrivit unui comunicat al companiei, remis Ziare.com.
In primul weekend, numarul vizitatorilor s-a ridicat la 2.650, iar valoarea totala a produselor la peste 870.000 de lei.
"Valoarea medie a achizitiei s-a ridicat la 335 de lei, in topul produselor cumparate aflandu-se cuptoarele cu microunde, storcatoarele de fructe, aragazurile si masinile de spalat aflate in promotie", a declarat Lucian Mitran, director de vanzari la Flanco.
Cea mai mare pondere, din punct de vedere valoric, au avut-