Comision pentru nesimtire bancara la Bancpost • Bancpost continua strategia de inselare a clientilor, iar faptul ca angajatii bancii nu isi respecta clientii nu mai este pentru nimeni un secret • La nici doua luni de zile de la contractarea unui credit de nevoi personale, un iesean s-a trezit ca, desi si-a platit corect ratele, a ajuns in lista neagra a bancii, cea a restantierilor • La fata locului, la Bancpost, sediul central, a aflat cu stupoare ca pentru 16 lei, banca l-a trecut ca restantier • Suma provine de pe urma majorarii la numai o luna a comisionului de administrare al contului, majorare care nu i s-a comunicat in nici un fel, desi a intrebat in mod expres daca mai are ceva de achitat • De specificat ca pentru un credit de nevoi personal de 13 mii lei, pe 25 luni, ieseanul in cauza trebuie sa plateasca, pe langa banii pe care ii da ca dobanda, mai bine de 775 lei numai comisionul de administrare al bancii
Chiar in perioada in care Agentia Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) face demersuri pentru a stopa abuzurile bancilor comerciale, iar Banca Nationala a Romaniei (BNR) a pus capastru creditelor acordate in conditii riscante, Bancpost intrece orice limita a bunului simt fata de clienti, demonstrand ca abuzurile bancare continua cu nerusinare.
Concret, este unul dintre cazurile in care sucursala ieseana a unei institutii bancare isi bate joc pur si simplu de un client caruia i-a imprumutat bani si, pentru asta, isi permite sa faca modificari ale contractului de creditare, in dispretul minimului respect.
Pe scurt, este vorba de majorarea comisionului de administrare a creditului, fara ca cel imprumutat sa fie anuntat dinainte. Apoi, clientul a fost anuntat doar ca are restante la banca, la rambursarea ratei lunare, fara nici o alta explicatie. Trebuie subliniat ca banca a majorat chiar comisionul de