Veşti bune pentru amatorii ironiilor care caracterizează reclamele din toată lumea. Noaptea Devoratorilor de Publicitate revine la Timişoara cu o serie de noutăţi, dar şi cele mai savuroase momente din cele opt ediţii precedente.
Totul despre reclame, cu reclame şi mult umor. Consumatorii de reclame pot face încă o noapte albă, şi în acest an, la Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Pe 19 noiembrie, peste 300 de reclame din zeci de ţări de pe întreg mapamondul vor rula pe marele ecran de la Sala Capitol. În plusk, organizatorii îi aşteaptă pe timişoreni cu o serie de surprise, printre care cele mai apreciate reclame la prezervative, cele mai scurte spoturi publicitare din istorie sau filmuleţe de arhivă din cadru celor opt ediţii precedente.
Premieră în show-bizz-ul românesc: Pavel Stratan lansează un disc la Timişoara
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un show creat de către Jean-Marie Boursicvot, în 1981, care s-a transformat, de atunci într-un fenomen planetar, cucerind inimile şi minţile pasionaţilor de publicitate de pretutindeni. Totul a început în 1973, când Jean-Marie Boursicvot, fascinate de reclamele văzute la televizor şi în sălile de cinema, a începuit să colecţioneze spoturi şi filme publicitare din toată lumea. Spectacolul nocturn vrea să pună în evidenţă valenţele artistice ale publicităţii şi fascinaţia asupra mulţimilor. Noaptea Devoratorilor de Publicitate se desfăşoară în 40 de ţări din întreaga lume.
Cântă black metal în trupa Nocturn și face magie la petrecerile din cluburi GALERIE FOTO
Bilete pot fi achiziţionate de către timşoreni, începând de marţi, 8 noiembrie, la sediul Capitol. Preţul unui bilet este de 35 de lei pe persoană.