Cind privesti emisiunile sale, ai mereu impresia ca este o joaca rudimentara. Il poti chiar banui ca citeste Ilf si Petrov, in secret, in pauze si la baie. Mai multa lume a inceput a fi ingrijorata, dupa cum observ din presa ultimelor zile, de amploarea cazului Elodia. Ca sa fiu mai limpede: de cazul Elodia-OTV. Misterioasa disparitie a unei avocate din Brasov tine de mai multe luni "prima pagina" la un post de televiziune obscur si indigest din Bucuresti, cunoscut mai ales prin amenzile fara numar pe care le primeste de la CNA, ca si prin non-emisiunile sale, lipsite in totalitate de orice urma de profesionalism si chiar de bun simt, adesea de un umor involuntar inclasabil. Fireste ca nu acest fapt a trezit interesul concurentei, ci succesul pe care pare sa-l aiba canalul respectiv cu aceasta, sa-i spunem, emisiune care exploateaza cazul "Elodia" dincolo de orice limite psihologic, moral si chiar legal acceptabile. Reamintesc ca serialul trecuse cu succes, la finele saptaminii trecute, de episodul saizeci si nu dadea semne c-a obosit. Faptul ca seara de seara, in prime time, cu o perseverenta naucitoare, se discuta ore in sir cite in luna si in stele despre nefericita avocata, fara nici o decenta, adesea, fata de victima, familie, persoane si reguli profesionale, n-ar fi in sine decit o trista confirmare a celor care cer de mult timp inchiderea, pur si simplu, a postului, ca neconform cu standardele minimale din media, fie acestea si din Romania. Problema este insa ca aceasta vorbarie, ce pare chinuitoare, insuportabila unui om normal, are ceea ce se cheama succes. Respectiv, face audienta. Restul se poate imagina. De cind cu afacerea Elodia, televiziunea lui Dan Diaconescu, cu redactia intr-un apartament de doua camere, cu un studio nu mai mare decit o bucatarie de bloc, fara profesionisti de nici un fel, fara investitii cit de cit semnificative (nu se vad, cel put