"O unda seismica formata din 3 unde compuse" - dezvoltarea mediului online, saturatia publicului si criza financiara - ii determina pe publicitarii de la Headvertising sa-si "redeseneze", in prezent, structura si modelul de agentie, care sa o aduca "mai aproape de ce credem noi ca este modelul agentiei viitorului", spune Serban Alexandrescu, cofondator al Headvertising. "Vrem ca digitalul sa aiba un rol mai important decat ne-au solicitat pana acum clientii sa ii dam" pentru ca "va incepe sa fie de neconceput" ca unul dintre "pilonii media" obligatorii pentru o campanie de comunicare sa nu fie online-ul, afirma el pentru HotNews.ro.
Potrivit lui Alexandrescu, venirea la Headvertising a Bogdanei Butnar - pana acum sefa agentiei interactive a grupului McCann, MRM Worldwide - este un pas de inceput in "redesenarea structurii agentiei", redesenare care sa duca Headvertising "mai aproape de ceea ce credem noi ca este modelul agentiei viitorului. Si care nu este doar o agentie online, ci una mult mai complexa de atat si in care ponderea diverselor activitati e foarte diferita de organizarea clasica a agentiilor de publicitate din ziua de azi din Romania".
Intrebat de HotNews.ro in ce vor consta, mai precis, schimbarile prin care va trece Headvertising, Alexandrescu prefera sa fie "putin secretos deocamdata". Dar spune ca:
agentia va tine cont de faptul ca "online-ul nu este doar "inca o media""prefera sa integreze "digitalii cu clasicii" in munca de agentie, decat sa separe activitatile de digital intr-o entitate separata, cum se intample cu alte agentii de publicitate din Romaniaadapteaza la piata locala idei date de "modele ciudate ale unor agentii vitale si moderne din Statele Unite", care sunt "integratori, nu separatori"."nu intentionam sa dormim in cizme. Sper ca in 2011 sa vedeti niste proiecte putin "mai altfel""
Rep.: Este interesa