Municipalitatea a început preluarea dosarelor pentru acordarea ajutorului de încălzire începând cu data de 10 octombrie 2011 şi continuă şi în lunile următoare până în data de 31 martie 2012.
CITIȚI ȘI:
Iohannis face scandal pentru că Guvernul României propune tăierea cotelor defalcate din impozitul pe venit ce revin bugetelor locale
Cel mai cunoscut om de televiziune din Sibiu a plecat de la Antena 1
Oprean conduce în topul rectorilor cu venituri fabuloase
În perioada 10-28 octombrie 2011 s-au preluat un număr de 2.336 de dosare, dintre care cel mai mare număr de dosare a fost înregistrat pentru încălzirea cu gaz - 2194 de dosare. Un număr de 105 dosare s-au depus pentru energie termică, iar pentru încălzirea cu lemne s-au depus 37 de dosare.
Toţi cei care au depus aceste dosare până la data de 28 octombrie 2011 vor primi ajutor pentru încălzirea locuinţei pentru toată perioada sezonului rece noiembrie 2011-martie 2012.
În continuare se primesc dosare pentru acordarea ajutorului de încălzire. Stabilirea dreptului la acest ajutor se va face începând cu luna depunerii cererii, pentru cei care au depus documentele până la data de 20 a lunii respective sau începând cu luna următoare, pentru cei care au depus documetele după data menţionată.
În perioada 1-15 noiembrie 2011 preluarea dosarelor a continuat şi s-au primit 613 dosare pentru acordarea ajutorului de încălzire cu gaz a locuinţei şi 11 dosare pentru încălzirea locuinţei cu lemne.
Orice modificare trebuie comunicată
Titularii sunt obligaţi să comunice municipalităţii orice modificare intervenită în componenţa familiei şi a veniturile acesteia, în termen de 5 zile de la data modificării. Comunicarea se va face prin depunerea unei noi declaraţii pe proprie răspundere. Nerespectarea obligaţiei titularului de a menţiona corect componenţa familiei, venitur