Publicaţia editată de Adevărul Holding a înregistrat în luna decembrie 2009 vânzări-record de 158.940 de exemplare pe apariţie, ajungând la nivelul atins în 2000. După ce a devenit liderul ziarelor de calitate în noiembrie 2008, cotidianul „Adevărul“ a reuşit să depăşească un nou prag, de 150.000 de exemplare.
Ziarul „Adevărul" a avut o evoluţie furtunoasă de-a lungul anilor. De la vânzări de sute de mii de exemplare a scăzut brusc la câteva zeci de mii de exemplare. Cea mai abruptă scădere a fost înregistrată după ce Cristian Tudor Popescu a demisionat din funcţia de redactor-şef al ziarului „Adevărul", în matie 2005.
În momentul plecării acestuia, publicaţia vindea, în medie, 106.784 de exemplare pe apariţie. Vânzările au continuat să scadă până ce au ajuns la un minim de 22.789 de copii pe apariţie.
Românii se întorc la ziare
Schimbarea la finele lui 2006 a echipei de conducere a ajutat publicaţia să crească din nou. Strategia noului board de conducere a ajutat „Adevărul" să urce de la 24.720 de exemplare pe ediţie, în luna noiembrie 2006, la peste 35.000 în vara lui 2007. În noiembrie 2008, ziarul „Adevărul" devenea liderul publicaţiilor de calitate cu 56.140 de exemplare vândute, în medie, pe apariţie.
Ziarul este de 13 luni liderul publicaţiilor de calitate din România.
Dacă în cel de-al treilea trimestru vânzările ziarului „Adevărul" se plasau la 114.158 de exemplare pe ediţie, conform datelor Biroului Român de Audit al Tirajelor, celelalte publicaţii concurente se aflau cu mult în urmă. Astfel, „Jurnalul Naţional" a avut în perioada iulie-septembrie 2009, vânzări medii de 56.059 de exemplare, chiar şi cu insertul de carte. „România liberă" a ajuns la un nivel de 45.144 copii pe ediţie, iar „Evenimentul zilei" la 32.250.
După un an 2009 în care s-a distanţat tot mai mult de concurenţă, ziarul a atins, în decembrie, un n