Dupa ce in perioada cat a lipsit de la carma companiei, brandul fanion Bergenbier a trecut printr-un rebranding menit sa-l transforme intr-o “bere unisex”, odata revenit la conducere Mihai Ghyka a inceput sa reorienteze brandul spre teritoriul masculinitatii.
Astfel, compania Bergenbier S.A. reia organizarea evenimentului Ziua Barbatului pe data de 5 mai, dupa un an de pauza. Cu ocazia evenimentului va fi lansata o editie speciala a ambalajului Bergenbier, in galben – culoarea clasica a Bergenbier, de dinainte de rebrandingul din 2009.
In martie 2009, sub conducerea directorului general Eduardo Luz, Bergenbier a trecut printr-un proces de rebranding ce presupunea schimbarea ambalajului din galben in rosu si repozitionarea comunicarii dinspre teritoriul masculinitatii spre cel al prieteniei. “Ziua Barbatului a functionat foarte bine pentru noi in trecut. Noul Bergenbier vorbeste despre prietenie. Vedem prietenia adevarata ca pe un termen mai elastic, unisex”, spunea pe atunci Eduardo Luz.
La inceputul lui 2010, Mihai Ghyka s-a intors la conducerea companiei InBev, dupa o absenta de doi ani (anterior, Ghyka petrecuse 12 ani in cadrul companiei). Printre primele schimbari operate de manager s-a numarat redenumirea companiei din InBev Romania in Bergenbier S.A.
“Ziua Barbatului este mai mult decat o simpla platforma de comunicare a unui brand, este o sarbatoare consacrata in mintea romanilor. In semn de pretuire pentru consumatori, am considerat ca cel mai important gest pe care il putem face pentru ei, in numele Bergenbier, este sa sarbatorim din nou in forta Ziua Barbatului”, a declarat pentru Wall-Street Mihai Ghyka (foto), presedinte Bergenbier S.A.
De asemenea, Ghyka confirma intoarcerea brandului Bergenbier la pozitionarea clasica: “Bergenbier a fost si ramane o bere care se adreseaza barbatilor, care i-a inteles, i-a sustinut si a r