După magazinele Mic.ro, omul de afaceri Dinu Patriciu vrea să deschidă şi variante mai mari care să se numească MAC.RO. Acestea urmează să aibă o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi şi să dezvolte ideea de comunitate. "Omul rămâne comod şi vrea să-şi cumpere ceva plecând de acasă până în faţă blocului în papuci. Suntem o economie de tip bazar. Această economie presupune un alt contact cu marfă. În această economie, cumpărarea de impuls este mult mai importantă. În viitor, va exista Mac.ro. Aceste magazine vor avea o suprafaţă mai mare (1.000 mp), iar contactul social va fi mult mai puternic, nu va fi vorba doar de cumpărături", a declarat Dinu Patriciu, potrivit Money.ro.
Omul de afaceri a declarat recent că vrea să ajungă la 2.000 de magazine mobile şi 1.000 fixe şi să se extindă în Republica Moldova la începutul anului viitor. El estimează deoacamdata o cifră de afaceri de 150 de milioane de euro, dar aceasta va depăşi un miliard de euro când va atinge pragul dorit. Potrivit ziare.com, magazinele Mic.ro au între 350 şi 500 de clienţi, iar vânzările zilnice variază de la 600 la 2.500 de euro.
După magazinele Mic.ro, omul de afaceri Dinu Patriciu vrea să deschidă şi variante mai mari care să se numească MAC.RO. Acestea urmează să aibă o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi şi să dezvolte ideea de comunitate. "Omul rămâne comod şi vrea să-şi cumpere ceva plecând de acasă până în faţă blocului în papuci. Suntem o economie de tip bazar. Această economie presupune un alt contact cu marfă. În această economie, cumpărarea de impuls este mult mai importantă. În viitor, va exista Mac.ro. Aceste magazine vor avea o suprafaţă mai mare (1.000 mp), iar contactul social va fi mult mai puternic, nu va fi vorba doar de cumpărături", a declarat Dinu Patriciu, potrivit Money.ro.
Omul de afaceri a declarat recent că vrea să ajungă la 2.000 de magazine