Divizia After-Sales a Mercedes-Benz Romania a inregistrat anul trecut o crestere de 16,5% a cifrei de afaceri, fata de 2011, datorita unui numar mai mare de autovehicule care au apelat la centrele autorizate. Unul dintre obiectivele diviziei anul acesta este dezvoltarea vanzarii de piese de origine catre service-uri independente, posesorii de masini rulate si flote auto comerciale, prin reteaua de parteneri, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Rolf Rosendaal, directorul after-sales al Mercedes-Benz Romania.
Wall-Street.ro: Ce rezultate financiare a obtinut divizia After-Sales anul trecut?
Rolf Rosendaal: Divizia After-Sales din cadrul Mercedes-Benz Romania (vanzarea pieselor de origine) a inregistrat anul trecut o crestere de 16,5% a cifrei de afaceri, fata de 2011.
Wall-Street.ro: Ce strategii aveti pentru 2013?
Rolf Rosendaal: In Romania, numarul de autovehicule Mercedes-Benz rulate, importate din afara, este unul semnificativ. Unul dintre obiectivele principale ale diviziei After-Sales in 2013 este aducerea autovehiculelor Mercedes-Benz, inclusiv a celor rulate, in Centrele Autorizate de Service.
Un alt obiectiv stabilit pentru anul in curs este dezvoltarea vanzarii de piese de origine atat catre posesorii de autovehicule Mercedes-Benz rulate, cat si catre proprietarii de flote auto comerciale sau catre service-uri independente, cu ajutorul retelei noastre de parteneri.
Wall-Street.ro: Ce procent din clientii care vin in service sunt persoane fizice?
Rolf Rosendaal: Persoanele fizice reprezinta 50% dintre clientii care apeleaza la serviciile unui Centru Autorizat. Celelalte 50 de procente sunt reprezentate de persoanele juridice, care detin autoturisme sau autovehicule comerciale Mercedes-Benz.
Wall-Street.ro: Cum le-a mers dealerilor in 2012?
Rolf Rosendaal: Centrele Autorizate a