Actiuni in forta si santaj la Termoservice
•Termoservice a facut demersuri pentru debransarea unei scari pentru ca i-a refuzat serviciile de administrare •Locatarii au ramas fara apa rece si urmeaza sa fie debransati si de la gazul metan •Regia le cere bani pentru apometrul montat la scara vecina
Pentru ca nu au acceptat sa incheie contract de administrare si prestari servicii cu Termoservice, proprietarii apartamentelor din strada Gradinari nr. 37 bl. H 41, sc. A, au ramas, in urma cu doua zile, fara apa rece si urmeaza sa fie debransati si de la reteaua de gaz metan incepand cu data de 1 septembrie 2002. Conflictul dintre locatari si Termoservice SA dateaza din toamna trecuta, cand unitatea a inceput sa perceapa tarife din ce in ce mai mari pentru contravaloarea serviciilor prestate, ceea ce a generat nemultumiri in randul locatarilor. De asemenea, ei au constatat cum sumele de bani percepute pentru asa-zisele pierderi de pe retea cresteau de la o luna la alta. Astfel, pe 5 februarie a.c., seful scarii a facut o sesizare catre conducerea Termoservice, prin care si-a expus motivele de nemultumire privind modul cum este tinuta evidenta, in care solicita montarea unui apometru pe scara pentru apa rece. Apometrul a fost montat, dar la scara vecina.
Fara apa rece
Joia trecuta, salariati din cadrul Regiei Autonome Judetene de Apa si Canalizare (RAJAC) au sistat furnizarea apei reci la intreaga scara. Dupa aceasta, locatarii s-au deplasat la sediul asociatiei, unde au cerut explicatii, si li s-a comunicat ca vor avea apa dupa ce vor plati contravaloarea caminului pentru apometrul montat la scara vecina. Acestia au motivat ca lucrarea a fost facuta in urma solicitarii lor. Nerespectand decizia RAJAC, locatarii au refacut bransamentul si au consumat apa rece. Acum doua zile, in urma unei sesizari, angajati din cadru