Televoice, compania detinuta de Liviu Nistoran (foto dreapta) care opereaza sub brandul Evolio, isi pregateste extinderea pe pietele regionale, prima tinta fiind piata din Bulgaria.
„Extinderea operatiunilor este o miscare strategica. Ne propunem sa acoperim intreaga regiune a balcanilor, Bulgaria reprezentand in primul rand un avantaj logistic”, a declarat pentru Wall-Street.ro - Liviu Nistoran, presedintele grupului Televoice.
Extinderea in regiune ar urma sa aduca o crestere considerabila a vanzarilor, pana la o dublare a afacerilor in urmatorii ani.
Nu este insa prima data cand Evolio depaseste granitele tarii. Inca de anul trecut, Televoice a inceput sa comercializeze produsele din brandul Evolio si in Republica Moldova, insa vanzarile de pana acum nu au impresionat.
„Vanzarile din Republica Moldova au reprezentat circa 1% din afacerile Televoice”, a precizat Nistoran. La nivelul anului 2011, compania a inregistrat afaceri de 3 milioane euro (13 milioane lei), potrivit datelor publicate pe Ministerul de Finante.
Miza pe afaceri de 5 milioane euro Lansarile de tablete si GPS-uri din acest an, doua din cele mai importante segmente pe care activeaza brandul Evolio, ar putea aduce o crestere de peste 60% a afacerilor grupului.
Evotab Fun, cea mai noua tableta a brandului Evolio, este de asteptat sa fie una din cel mai bine vandute tablete ale grupului in acest an.
"Estimez ca vom vinde pana la finele anului peste 14.000 de Evotab Fun, previziune care include si vanzarile pentru versiunea mai ieftina a tabletei, fara GPS, care va fi lansata in toamna, la un pret cu circa 100 de lei mai redus", a declarat Liviu Nistoran, presedintele Televoice
Citeste si Evolio lanseaza tableta EvoTab Fun si tinteste vanzari de peste 14.000 de unitati
Televoice va incepe de joi sa comercializeze EvoTab Fun, care incorporeaza si mod