Agenţia de publicitate şi relaţii publice McCann Erickson a câştigat două Grand Prix-uri, două medalii de aur şi două medalii de bronz la Cannes Lions 2011, cel mai important festival de comunicare din lume, cu campania American ROM.
McCann Erickson a realizat ceea ce nicio altă agenţie de publicitate şi relaţii publice din ţara noastră nu a reuşit până în prezent, să câştige un Grand Prix la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume. McCann Erickson nu a câştigat doar unul, ci două, ambele pentru campania American ROM.
Primul Grand Prix a fost câştigat la secţiunea Promo & Activation, unde agenţia avea două nominalizări, iar al doilea la secţiunea Direct, unde, de asemenea, era nominalizată la două categorii.
McCann Erickson a mai câştigat trei medalii de aur şi două medalii de bronz, acestea din urmă la secţiunea PR. Cannes Lions a fost îmbogăţit cu secţiunea de PR în anul 2009, iar juriul este format din experţi din întreaga lume. Campania „American ROM”, semnată de McCann Erickson, a primit în total şapte nominalizări la Cannes Lions, în 4 secţiuni: Direct (2 categorii: Fast Moving Consumer Goods şi Traffic & Brand Building), Promo & Activation (2 categorii: Best New Product Launch/Re-Launch or Multi-Product Promotion at Retail şi Food and Non-Alcoholic Drinks), PR (2 categorii: Consumer Goods, including FMCG and Household Products şi Best Launch or Re-launch), Media (categoria: Best Use of Integrated Media). Premiile acordate în seara aceasta au fost pentru secţiunile Promo & Activation, PR şi Direct Lions, iar mâine seară se vor acorda cele pentru Radio, Media şi Outdoor Lions. "American ROM" a mai primit trei medalii la New York Festivals, în categoriile Marketing Effectiveness (Silver), Integrated Media (Bronze) şi PR (Bronze), dar şi două Silver Effie 2011, în categoriile Food Products II şi Media Efficiency. @N