Cele mai iubite doua echipe de fotbal ale romanilor vor sustine saptamana aceasta meciurile decisive pentru calificarea in UEFA Champions League. Publicul insetat de prim-planuri, suturile si fluieraturile umfla bugetele de publicitate ale televiziunilor si site-urilor de sport, iar eventualele reusite ale Steaua si Dinamo vor incinge si mai mult lupta pe teren mediatic.
In cazul unei calificari a echipelor romanesti, intreaga presa sportiva va trece printr-un boom de popularitate, cu audiente si tiraje sporite. Chiar si publicatiile generaliste vor fi pozitiv afectate de un astfel de eveniment. Insa foloasele cele mai mari vor fi trase de posturile care au incheiat contracte de difuzare a imaginilor din Liga Campionilor (LC).
"Sigur ca prin contractul pe care-l au, ProTV si Sport.ro, primele beneficiare de imagini din UEFA Champions League, vor avea mai mult de castigat decat celelalte publicatii sportive", a declarat pentru Wall-Street Costi Mocanu, director executiv al televiziunii Sport.ro si comentator sportiv.
Cele doua televiziuni isi vor amortiza cheltuielile facute in ultimii ani pentru proiectele de emisiuni dedicate Ligii Campionilor. "Pe noi ne-au costat mult toti acesti ani in care lumea n-a fost atit de interesata de competitie. Am dedicat emisiuni si ore de program acestui eveniment chiar si cand el nu era decit in inchipuirea noastra. Va dati seama ca, in cazul calificarii, Sport.ro va deveni practic post oficial UEFA Champions League", a adaugat Mocanu.
Si editiile online ale publicatiilor sportive sau ale televiziunilor vor inregistra cresteri ale numarului de vizitatori si accesari, traduse in bugete mai mari de publicitate. "Cu siguranta traficul si renumele www.sport.ro vor creste, pentru ca doar aici se vor vedea in exclusivitate pentru Romania meciuri in direct, rezumate, faze tari si o serie de interviuri", ne-a decla