Cheltuielile in publicitatea online realizate anul trecut in Marea Britanie au ajuns la 2 miliarde de lire sterline (3,9 miliarde de dolari), cu 41% mai mult fata de 2005, depasind astfel publicitatea traditionala, potrivit studiului realizat de PricewaterhouseCoopers pentru Internet Advertising Bureau (IAB).
Publicitatea online din Marea Britanie a crescut cu 3,6 procente in 2006, ajungand sa detina 11,4% din valoarea totala a pietei de publicitate, in conditiile in care ponderea la nivel mondial a acestei valori este de 5,8%.
Investitiile in 2006 in publicitatea online din Romania sunt estimate, de unii specialisti, la 5 milioane de euro, ceea ce reprezinta un volum de 600 de ori mai mic decat in Marea Britanie, de patru ori mai mic decat in Ungaria si de opt ori mai mic decat in Polonia.
Interactive Advertising Bureau (IAB) este o asociatie internationala care urmareste sa impuna standarde in industria de publicitate online si care este formata din companii ce activeaza pe aceasta piata.