Ce rezervă viitorul tehnologiei pentru consumul de conţinut media? Astăzi s-a derulat un eveniment dedicat numai acestei dileme, iar reprezentanţii mai multor domenii au vorbit despre pregătirile în acest sens. Spre exemplu, Microsoft a întărit faptul că are un ecosistem de servicii şi dispozitive pentru utilizatori, pe când Vodafone spune că smartphone-ul nu mai e restrâns doar unei anumite categorii de oameni.
Tudor Galoş, Consumer Marketing Manager, a spus că tehnologia, aşa cum a evoluat ea, ajută oamenii, le dă informaţia atunci când are nevoie. În timpul conferinţei a spus că modul în care Microsoft se dezvoltă multilateral este un fapt firesc al pieţei, aplicat deja şi de jucători ca Amazon, Apple sau Google. Acum, strategia Microsoft a trecut de la „Un PC pe fiecare birou“ la „O gamă de dispozitive şi servicii care să permită oamenilor să-şi facă treaba“.
Galoş a afirmat pentru „Adevărul“ că românii, la fel ca toţi ceilalţi utilizatori de Windows, trebuie să înţeleagă că XP e depăşit, iar ei sunt predispuşi atacurilor informatice. „E firesc, e un sistem creat pentru 2001, când nu aveam Internet broadband şi era gândit pentru necesităţile de atunci“, a afirmat acesta. Cât despre dispozitive, în România au avut succes telefoanele ieftine cu Windows Phone 8, cum e Lumia 520, iar pe Windows 8 sunt tablete, ca Toshiba Encore şi Asus Transformer Book TF100, la un preţ mai mic decât cele ale concurenţei, dar cu plusurile aduse de Windows, un sistem de de operare sinonim cu PC-ul.
Tudor Galoş a menţionat în timpul conferinţei că dezvoltarea tehnologiei se face şi pe noua clasă de mijloc. „Este o generaţie tânără, mai optimistă, o generaţie activă, conectată, dar principalul minus e că puterea de cumpărare e mai mică. Această generaţie e doritoare să comunice cu brandurile, aşa a crescut, în mediul digital, iar ca s-o câştigi trebuie să-i dai ofertel