Publicul, cu ochii pe X Factor. Show-ul de la Antena 1 a condus pe toate targeturile seara de duminică. Dacă la nivel național Antena 1 și Pro TV au fost destul de apropiate, la nivel urban, diferența dintre cele două televiziuni a fost notabilă, de aproape 300.000 de privitori.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor pe intervalul show-ului de talente de pe Antena 1.
NAȚIONAL. Peste 1,5 milioane de telespectatori din toată țara au fost cu ochii pe X Factor în cele două ore și jumătate de difuzare. În același timp, pe Pro TV s-au uitat 1,4 milioane de persoane pe minut. Postul de televiziune a difuzat un film cu Nicholas Cage în rol principal. Și TVR a reușit să intre în top cinci, cu o medie de 562.000 de telespectatori pentru emisiunea Prețuiește viața, a Andreei Marin.
URBAN. La orașe, diferența dintre Antena 1 și Pro TV a fost mare. X Factor a avut o medie de 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce pe Pro TV se uitau 822.000 de persoane. La nivel urban, emisiunea Andreei Marin, a fost pe locul șase pe segmentul în care s-a intersectat cu X Factor. Producția a fost urmărită de 271.000 de persoane.
COMERCIAL. Locul unu a fost al Antenei 1 și pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani. Show-ul a avut o medie de 670.000 de privitori, în timp ce Pro TV a avut 524.000 de telespectatori.
[ NATIONALNr. persoaneRtg%Share%Antena 11.560.0008,215,8Pro TV1.485.0007,815Kanal D1.309.0006,913,2Prima696.0003,77TVR 1562.00035,7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoa